Hotell Tjamstan Sommar

Vanliga frågor och svar

Här nedan hittar du vanliga frågar och våra svar

Kan jag checka in innan kl 15.00?

Har vi möjlighet erbjuder vi gärna incheckning före kl 15:00. Skicka ett mail eller ring oss och fråga. 

När måste jag checka ut från hotellet?

Utcheckning senast kl 12 avresedagen.

Kan jag checka ut efter kl 12:00?

Vi erbjuder gärna senare utcheckning än 12:00 när vi har möjlighet.
En extra avgift kan tillkomma. Hör av dig till receptionen.


Hur gammal måste jag vara för att få bo hos er?

Du måste ha fyllt 18 år för att boka boende hos oss.


Är djur tillåtna på ert hotell?

Vi tillåter hundar och katter på vissa rum. Fråga vid bokning. 


Finns det spjälsäng att låna på hotellet?

Hotellet erbjuder spjälsängar mot en extra kostnad. 

Får jag röka på hotellet?

Alla våra hotellrum och offentliga ytor är rökfria. 

Hur många kan bo i ett rum?

Vår online bokning visar kriterier för hur många personer vardera rumstyp erbjuder sovplatser.

Jag behöver ett anpassat rum på grund av allergi, kan ni hjälpa mig?

Nej. Tyvärr har vi i dagsläget inte specifika allergifria rum.

Vad har ni för parkeringsalternativ?

Hotellet erbjuder gratis parkering.

Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse, vad gör jag?

När du bokar online skickas automatiskt en bokningsbekräftelse till din valda mail.

Vänligen kontakta oss ifall du inte mottagit din bekräftelse vid onlinebokning.

Titta även i mailens skräpkorg.

Hur ändrar/avbokar/kontrollerar jag min bokning?

På din bokningsbekräftelse framgår vilken rumstyp och period din rumsbokning avser. Önskar du ändra din bokning ber vi dig kontakta oss via mail eller telefon.


Kan jag boka via webbplatsen utan att ge ut mitt kreditkortsnummer?

Nej, tyvärr inte.

När serveras frukosten?

Under rubriken ”Restaurangen” på vår hemsida hittar ni våra aktuella frukosttider.

Jag måste resa iväg innan frukosten öppnar, går det att ordna på något sätt?

Vi erbjuder frukostpåse för den som behöver resa före ordinarie frukost. Frukostpåse förbokas i receptionen.

Har ni frukost för allergiker?

På vår frukostbuffé finns alternativ för gluten, laktos och mjölkfritt.
Finns övriga allergier är vi tacksamma att få veta det i förväg.

Jag tror jag glömt kvar något, vart vänder jag mig?

Kontakta oss via mail eller telefon så försöker vi lösa problemet.

Finns det badmöjligheter på hotellet?

Hotellet erbjuder jacuzzi utomhus. Tillgång till relaxavdelning med bastu och dusch finns.

Finns det wifi på hotellet?

Hotellet erbjuder ett trådlöst nätverk. Kod ges i receptionen.


Policys


Övrig information